torsdag 14 februari 2008


Dom här fåtöljerna köpte jag o Malin på mässan förra året vi tyckte dom va så coola så vi tog 2....här kan man koppla in tv spelet o sitta o spela...






Hej..idag har man varit ledig o farit runt som vanligt...började allafall dagen med en mysig frukost här hemma...smörgåstårta o kladdkaka...mmm det är konstigt det där när man är ledig har man alltid så mycket att göra..på eftermiddan hann jag allafall med en fika med Malin på sveas o det va ju trevligt o nu ikväll har Elin o Hugo varit här och hälsat på...på lördag ska vi ju på fest också Bella fyller 25 år och ska bjuda alla oss på mat o grejer så vi ska till cedars här i Hallsberg o jag tror vi vart ett 50 tal så det ska bli kul...alltid kul med lite party:)



Idag tyckte Rasmus jag skulle ta lite kort på hans rum..då sa jag att då måste du nog städa först...nej men mamma du får ta där det inte är stökigt förstås...hmm ja dom är roliga dom små...



Kram o godnatt....

2 kommentarer:

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Wow vilka snygga rum...har med en liten grabb här hemma som älskar pirater!!!ja han bor i ett "piratskepp"!!
De fåtöljerna såg ju hur sköna t som helst!!!

Chatarina sa...

Vilka häftiga fåtöljer.
Låter kul med party. Det var ett tag sedan man var ute. Kanske skulle man ge sig i väg o bugga lite. Må så gått
Chatarina