söndag 10 februari 2008




Hej..söndagkväll idag har vi varit till bror min i Kumla..fikat och ätit lunch o barna lekte..igår kväll började jag o möblera om först tog vi Rasmus rum o rensade ut 2 sopsäckar med leksaker sen började vi greja i matrummet o jag tror det vart bättre så här...måste känna på det i några dagar o småfixa lite grejer skulle behöva måla om ett stort skåp som är brunt nu så man kan få in lite fint porslin...vet inte men jag tycker det är rätt tråkigt o måla men jag får väl försöka mej på det iallafall..


Kram..

3 kommentarer:

Marie sa...

Vad fint ni har det i erat matrum, många vackra detaljer! Jag skulle också behöva rensa i min dotters rum, får dock göra det i smyg, är hon med får man inte rensa bort någonting.

Ha en bra vecka!
Kram Marie

Solsjö - Under en vind sa...

Vilket underbart vackert rum!!!!!

Har missat massor av kul inlägg så nu har jag suttit och tittat ikapp!

Hoppas att helgen varit toppen! Kram!

Anonym sa...

Vilket fint hem du har!!