söndag 20 april 2008


Hej..söndagkväll o herregud så skönt väder det har varit idag...I helgen har jag varit ledig o det har varit jätteskönt...I lördags morse va jag o barna till mc o åt frukost o så hade dom ansiktsmålning där också...Sen bar det av till Simone i Kumla o där skulle vi få lunch...vi tog en promenad på stan med barna o va o handla lite på leksaksaffärn..Vi fick jättegod mat det va nån kyckling i ugn o råstekt potatis...mumsigt..till efterätt vart det marängsviss....ungarna lekte o dan rulla på...efter en heldag i Kumla va det bara att åka hem o slänga sej i soffan o kolla körslaget....Hejjja Brolle säger jag bara...
Imorse va vi uppe med tuppen som vanligt så efter frukost bestämde vi att vi skulle åka till Fam Major i Kumla o dricka kaffe....där vart vi sittandes halva dan ute i solen jag tror till och med man fick lite färg på sej...
På vägen hem vart det korvkiosken vi vart så sugna på bara korv med mos..nu ska jag försöka beställa lite marykay till mej o tjejerna så vi blir lite snygga till sommarn:)....Kram Kram....

Inga kommentarer: