tisdag 29 april 2008

Tisdagkväll...Idag har man varit ledig o det har varit så skönt...började dagen med att gå på ett byggmöte på jobbet.
Nu är det dags att börja bestämma sej för vad man ska ha för golv o belysning i den nya lokalen...o det är inte lätt kan jag lova.
Gick runt o kolla lite i dom andra lokalerna o efter mycket om o men så tror jag det vart bra.
Skulle få en offert på vad belysningen skulle kosta o då fråga jag lite lätt vad dom trodde det skulle landa på....håll i er...i runda slängar ca 75000 kr...haha vilket skämt för lite lampor herregud...den lite billigare varianten men gud så ful skulle kosta ca 58000...ja vad säger man det blir nog till att gå ut o plocka burk..
Efter mötet så åkte jag till Simone i Kumla o fick mej lite lunch på balkongen o där vart vi sittandes i ett par timmar i solen....skönt men röda som grisar.
Gick ner o köpte oss varsin glass o gick till hennes butik en sväng.
Kl 5 va det dags för lite gympa Rasmus ville inte vara med i dag han ville hellre åka o fiska med far sin men det nappa visst dåligt idag fast han hade fått köpt sej ett nytt fiskespö för 1000 kr igår...tycker det mesta är väldigt dyrt nuförtiden.
Efter gympan åkte jag o Ronja till Dajja o skulle hjälpa han med lite gardiner han hade fått en jättefin lägenhet men väldigt stora o konstiga mått på sina fönster.
Efter lite mätandes hit o dit så tror jag nog vi fick till det väldigt bra så nu ska vi beställa lite gardiner åt han imorgon.
Nej nu är det dags för sängen så man orkar med o kolla på nån brasa imorgon...
Kram o godnatt...

Inga kommentarer: