onsdag 7 april 2010

Bingo

Redan torsdag...veckorna bara rullar på...Påsken har varit jättebra...Tobbe o jag skulle på Ishallen i torsdags men kom bara till förfesten....bara o bara vi va där till kl va halv ett så det va inte så stor ide att åka ner ....Påskafton firades hos Farmor på eftermiddagen...trevligt o gott o sen va nästan hela gänget ute på en promenad med alla hundarna...det måste ha sett ganska så kul ut..varenda unge hade en hund i koppel o så 2 barnvagnar på det också...Tobbe o barna åkte till Säfsen i söndags o skulle vara där i två dagar o åka skidor...jag fick snällt stanna hemma eftersom jag skulle jobba på måndagen....den va ju röd så det innebär ju att man får bra betalt så den kunde jag inte skippa....Kändes ganska så konstigt att vara själv i 2 dagar o gå o lägga sej helt själv....det har jag aldrig gjort förut men jag somnade som en stock på söndagnatten...Sandra o jag slog till o åkte in på storbingo som vi pratat om att göra ett tag....o det va verkligen hur kul som helst...kanske blir det nya söndagsnöjet...vid 8 tiden åkte vi in till parken för där va det ju dans....Date o Blender va det som spela o så in i bängen med folk....ja tror nån sa att det va runt 1000 pers....Kul kväll o riktigt bra band....Nu har det bara jobbats i veckan o imorgon är jag ledig...för sen väntar det jobb i helgen igen.....Imorgon bitti ska jag till frissan o toppa mej lite sen blir det nog en kaffe med bimbon i Kumla också...nej nu dags för sängen...Kram o Godnatt....

Inga kommentarer: