måndag 15 oktober 2007

Hej...nu har man just kommit hem från jobbet...
Hade sällskap idag av Åsas dotter Mimmi..
Hon ska vara hos mej i 2 veckor...alltid kul med
lite sällskap....Idag har vi packat upp en massa
tomtar..o dom här underbara hjärtana i sten
Dom va sååå söta med en liten tomte eller ängel på...Hade också besök av Malin som ville ha nya gardiner...fick med sej några hem så vi får väl se hur det gick...fina va dom iallafall
Nej nu ska jag försöka göra lite nytta...
Kram o sov så gott...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Himla söta hjärtan..och alla andra saker oxå förstås..man blir ju så shoppingsugen..Men gardinerna jag lånade hem blir jag inte klok på..jag behöver nog experthjälp..;)
Dom är ju fantastiska..men blir dom bra hos mej??!!Puss Malin

Mitt vita staket sa...

Hej..nu kom det jag tror dom blir jättebra..har ju inte sett det än...men vi får väl kolla...jobbar du på fredag eller
ringer imorn...Puss o kram

DRÖMHUSET sa...

Så söta hjärtan! Får kanske bli en tripp till Örebro någondag och julshoppa lite :-)
Trevlig Helg!
Kram Sofie