lördag 13 oktober 2007

Idag har jag klätt in en gren i mossa...tänkte hänga upp den i fönstret i butiken
Ska hänga lite fina grejer i den är det tänkt...ska visa er senare hur det blev...
Annars är det en lugn lördag...men lite vin ska vi nog ta...alltid gott...
Snart måste jag nog boka in en dans kväll..börjar bli lite bugg sugen..
Är lite avis på alla som ska ut på sjön nästa söndag...nöjesvågen ...det blir nog skit kul...
Ser också fram emot när jag o Malin ska till ullared o shoppa julklappar...
Nej nu ska jag gå och göra lite nytta.....Kram

4 kommentarer:

DRÖMHUSET sa...

Hej hej!

Tack för titten i min blogg :-)Vad mycket fint du visar och vad avis jag blir på dig som får jobba med så vackra saker dagarna i ända! Får man fråga vart den fina affären ligger, är själv Värmlänning och brukar åka o shoppa i Örebro titt som tätt :-)

Ser fram emot fler besök hos
dig!
PS. Ang olivträdet, ljust läge, dock inte direkt solsken och gärna där det är lite dragit, sa min blomsterhandlare till mig :-)
Kram Sofie

yes sa...

Tack för besöket på min blogg :) Även jag blir nyfiken på butiken du jobbar i. Verkar attt finnas en del man skulle behöva besöka i dina trakter och det vore ju synd att missa någon! Den inklädda grenen med mossa var verkligen snygg! Ha en fortsatt skön söndag!
kram ylvan

faster atta sa...

Hittade hit via Vita pioner! Din affär verkar helt gudomlig, precis min smak!

Mitt vita staket sa...

Hej..tack för titten...jobbar på mariebergs köpcentrum..Guldängeln..
Ja det finns mycket fina affärer häromkring...Ja visst vart grenen bra...ska hänga lite grejer i den...ha en bra dag...kram