tisdag 16 oktober 2007

Hej..idag har man varit ledig eller ledig känns som att man alltid har en massa att göra...
Började dagen med att äta frukost med min kompis Simone...Åkte sen och handla lite grejer
till jobbet på ikea...Va så klart in o sa hej till Agneta o bytte lite lampor i taket som hade slocknat....Vi måste ha haft väldigt mörkt innan för det vart hur ljust som helst...
Tog vägen förbi kumla o hämtade ett par byxor jag hade beställt....Sååå fina o såå röda..
herregud undra när man ska ha dom...Kanske när jag o Malin ska ut o dansa i Motala
nonstop Casanovas o Wahlströms...det är första gången jag får med henne ut på dans o det ska bli riktigt kul...guud va det ska dansas..
Ville också visa er mina fina lyktor som jag tycker så mycket om...har nog haft dom i 6 år eller nåt...och inte tröttnat på dom än...Annars har man ju en förmåga o tröttna på saker rätt så fort...Nej nu va det dags o göra lite nytta igen...Kram o sovgott...

3 kommentarer:

faster atta sa...

Vilka fina små hjärtan! är de verkligen gjorda av sten? De ser så mjuka ut....
kram

Anonym sa...

Å så en kommentar =) vackra lyktor! /AJ

Mitt vita staket sa...

Hej..ja visst va dom fina...ja dom är gjorda i sten...kram