lördag 8 mars 2008

Hej...lördagkväll..Igår va man ledig så då va man med barnen ner till simhallen o bada...Rasmus har blivit en riktig hejare på att simma..han är mer under vattnet än över...På kvällen hade vi Fam Major här på tacos o det va trevligt..för en gång skull drack jag lite rödvin...är inte så förtjust i det annars men det slank ner...har ju mitt favorit vin för 40 kr:) Lambrusco...helt underbart...Kvällen gick fort o vi titta på lets dance...håller stenhårt på Tobbe o Tina o jag tror att dom kommer vinna...
Idag har man jobbat hela dagen men dan gick ganska fort...Simone kom o vi åt lunch o sen kom Sandra o drack kaffe o höll mej sällskap hela dagen...
Ikväll hade vi vår grill premiär här hemma o det va så himla gott vi grillade rostbiff ....men det va lite kallt ute men det gick ju bra ändå...Har kollat melodifestivalen o ja vad säger man...vet inte om jag tyckte nån va så där jättebra...Tror allt att Carola o Andreas skulle gått vidare för den va ju faktiskt ganska bra...spännande o se vem som vinner hela grejen har min favorit där också men kanske inte bästa låten....
Nej nu är det dags för sängen för imorgon ska man jobba igen...
Kram o godnatt...

Inga kommentarer: