måndag 24 mars 2008

Måndagkväll...har ju jobbat hela helgen så det har inte hänt så mycket kul...efter jobbet i lördags va vi hos Tobbes mamma o åt påskmat o det va ju gott...kom på så där lite halv sent att jag skulle nog åka in till parken på streaplers o dansa lite...så in i duschen o sen iväg..
När jag kom dit va det fullt med folk det va nog nästan 1000 personer där i lördags...
Anett Veronika o Benny var redan på plats...efter en stund dök även Sandra o Cissi upp.
Hade ju sagt till dom att streaplers är ju så bra så dom va tvungna att gå dit o kolla...o dom tyckte om dom..
Kvällen går fort som vanligt o sen va det bara att åka hem o lägga sej för man skulle ju upp o jobba på söndan...
Det ska bli skönt nu när alla röda dagar är förbi o veckorna börjar rulla på...känns som man kommer av sej lite när det blir söndag på en måndag...
Idag när jag kom hem körde jag en sväng med det galvaniska spat o försökte släta ut några rynkor:)....hmm ja men jag tror det blir lite bättre..Imorgon är jag ledig o det ska bli riktigt skönt...nehej nu dags för sängen....Kram o Godnatt..

Inga kommentarer: