fredag 21 mars 2008


Hej...fredag eftermiddag o första gången på 7 år som jag har sovit till 10 o hur skönt va inte det då...mm har just varit till Kumla o handlat lite påskmat..Igår kväll va jag Linda Jörgen Sandra o Cissi till Linköping på dans Casanovas kom iväg lite sent men det gick ju ändå...tråkig väg den där Motala vägen igår när jag kom från jobbet hade jag en böteslapp som vänta på 1500 kr...hade visst kört lite för fort nån natt på väg hem från dansen så där va en sån fin bild på en så...

Behöver jag skriva att jag hade värsta kollen på kamerorna igår....inte kul...

Men kvällen va jättebra mycket dans o jättebra va dom....

Har fått min jobbar o dans kompis Sandra att börja blogga så där kan ni kika in om ni får lust...www.ettoppetfonster.blogspot.com..kul med lite fler bloggare...:)

Idag händer det inte så mycket här hemma...det ska målas lite påskägg o kokas lite kalops...sen är det ju Lets dance ikväll...Heja Tobbe o Tina!!!

Nej nu ska jag rita lite skattkartor till imorgon när det ska jagas påskägg i trädgården...Påskharen kommer ju inatt...

Inga kommentarer: