fredag 12 september 2008

Bara jobb..

Ja då har det blivit fredagkväll...har inte hänt så mycket kul dom här dagarna jobbade halvdag i onsdags och fick besök av Malin på jobbet...kul o se henne det va ett tag sen....åkte till Kumla o hämta barna o träffade Anton Alfred o Dajja på torget så det vart en fika med dom också...Igår va jag ledig o fixade med lite papper o så...nödvändigt skit....La in en beställning till Mary kay också så nu ska jag o tjejerna bli snygga...:)som om vi inte vore det redan....Fick också Rasmus till att klippa sej lite igår han ska ju ta kort på tisdag o det va inte helt lätt han sparar ju till långt hår nu...ÅHH så hade det kommit 2 nya avsnitt av mitt favorit program Prison Break så det har jag kollat på också....på med haklappen för är han snygg eller....Idag har jag jobbat till 4 o då kom Sandra o löste av mej...skvallrade lite om båtresan dom va på o dom verka ha haft skoj....nu ikväll har jag gjort 3 tacopajer för imorgon kväll väntas släkten på försenat födelsedagsfirande o så bakade vi ju kakor häromdagen....
Börjar bli väldigt sugen på att åka ut på dans så jag måste snart se om det finns nåt kul...känns som det va länge sen men förra tisdagen va vi ju till parken på Casanovas o det va ju helt ok...
Nej nu ska jag lägga mej för nu ska det jobbas hela helgen....Kram o Sovgott...

Inga kommentarer: