tisdag 9 september 2008

Klart...














































Puuh nu är flytten färdig...vi började förra onsdagen kl 12 o va inte färdiga förens fredag kväll...herregud jag trodde det skulle gå på en dag eller så....men vad vi har slitit jag o Agneta höll på från halv sju på morgonen till 10 på kvällen i 2 dagar....Sandra hade ju planerat in en Ålans resa så bra så hennes hjälp hade vi inte dom 2 första dagarna...:)..men vi visste inte att det skulle bli mitt i flytten heller.....på fredagen va vi full styrka o Tobbe o Simone o Micke hjälpte till med diverse saker....kände oss inte helt klara på fredagen men vi tänkte väl att det va bäst att öppna på lördag morgon...









Sandra skulle jobba o jag va ju tvungen att vara med....det va allt lite nervöst där först på morgonen men det gick strålande och massor med folk hade vi....såå kul nu när allt är nytt o fint....Sandra hon skratta så åt mej när jag gick runt där o mingla med mitt kaffe.....På söndagen jobbade Agneta o jag och barna va in en sväng o hälsa på fixade lite paket till Mikaela som fyllde o på eftermiddagen va vi på kalas i Kumla...stannade hela kvällen o åt pizza till kvällis....Igår måndag jobbade jag hela dagen o fick lite kaffe sällis på morgonen av Sandra o Cissi som skulle till Åland igen...:)hoppas det va lika kul den här gången....:)









Idag va jag ledig o va verkligen tvungen att ta tag i tvätt o städ här hemma det har tagit mej hela dagen...nu ikväll körde vi igång med gympan också så det är mycket nu....men det känns man är helt slut nu....nej nu är det dags för sängen för imorgon ska det jobbas igen....så kul att jobba nu när det är så fint....Kram o godnatt o TACK alla för all hjälp ni bidragit med på olika sätt det behövdes verkligen....

1 kommentar:

Anonym sa...

Så lite så, klart vi hjälper till!!! /AJ