onsdag 17 mars 2010

Globen och Massage...

Förra veckan var verkligen toppen....Min kära kompis Simone karl va så snäll o bjöd oss på Thaimassage i fredags...vi började dagen med att åka o sola en sväng o så va vi på Sveas o fika innan vi for iväg på massagen.....Åh det va gudomligt skönt....herregud jag sa till Simone efteråt att nu skulle jag nog fan klara av att göra en volt...så mjuk i kroppen kände jag mej...Det MÅSTE vi gå på flera gånger...Sen i lördags jobbade jag halva dagen tills snälla Sandra kom o böt av mej....Tobbe o jag skulle ju åka till Globen...vi kom upp redan före 5 så vi hade ju ganska god tid på oss...Vi hann gå o käka lite god mat o kolla lite i affärer innan det va dags....Det va en härlig kväll o det va världens drag där inne....Riktigt bra tyckte till och med Tobbe som inte gillar Schlager....:)....Han köpte sej en öl så efter ett par tre låtar började det nog rycka lite i hans ben också...:).Det gick smidigt när vi skulle ta oss hem också...jag trodde det skulle vara kö o grejer men nej det gick hur bra som helst....Hade lovat barna att köpa med skivan hem så det gjorde vi...Tobbe somna när vi va i Strängnäs och jag poppade Darin hela vägen hem...:)...Han vakna när jag svängde upp på garage uppfarten....Schlager är sövande...haha...Hade varit skönt om man varit ledig sen på söndagen men nej det va bara att kliva upp o ge sej iväg till jobbet....Kul helg!!!

Inga kommentarer: