onsdag 17 mars 2010

Rasmus 8 år!!!!


Idag är det Rasmus födelsedag!!!..Mitt lilla hjärta fyller 8 år och det firade vi halv sju imorse med paket o kladdkaka på sängen..Han fick öppna alla sina paket direkt o vart ju såklart jätteglad...Han hade önskat sej en Laptop så mycket mer paket fick han inte....men han vart sååå glad för det hade han nog inte väntat sej....Tänka att mitt lilla hjärta blivit stora killen...Han är det absolut finaste jag har o snällare barn får man leta efter...Ronja också såklart...:)...Nu längtar han till han ska ha barnkalas på fredag med hans klasskompisar....eller ja han har bjudit alla killar så här lär det bli drag på fredagkväll med 13 grabbar,trollkarl och pizza....ujujuj....man är väl helt slut efter den kvällen....men det är bara att ladda om för på lördag kommer hela tjocka släkten på kalas....nej nu ska jag ta o krama kudden för imorgon ska det jobbas igen om jag nu inte åker på spysjukan....känner lite vibbar av det....:(....Håller tummarna....Kram o Natti!!!!!!!!

Inga kommentarer: