måndag 8 mars 2010

Måndagkväll....Ja då va denna helg till ända...Har varit fullt upp hela helgen med kalas o filmkvällar för barna....Jag o Tobbe har mest agerat taxi...:)
I lördags fixade jag äntligen dom sista paketen till Rasmus som fyller 8 år i nästa vecka...det blir bara svårare o svårare ju äldre dom blir....men nu vet jag att han kommer bli själa glad....Hela den här veckan har jag hållit på med camebridgekuren för att tappa ett par kilon...men det går segt...I lördags va vi till Fam Major i Kumla o kolla mello o åt gott...Mycket trevligt...Har hunnit med o varit på tjej träff också....det va jättetrevligt vi är ju några som träffas lite då och då och äter nått gott o snackar lite skit....Denna gång va vi hos Elisabeth i Kumla o hon bjöd på jättegod landgång o så en god kaka till efterätt....Ja åt som en gris för dan efter så började jag med mina soppor....nej nu mot sängen imorgon är det jobb o gympa med mina kids som gäller.....O vilket härligt väder vi fått föresten tänk om det kunde hålla sej så här....Kram o Godnatt!!!!!!!!

Inga kommentarer: