lördag 27 februari 2010

Skövde..




Lördagkväll...Igår va jag o Sandra iväg på dans till Skövde...Lite tråkigt väder att köra i men det gick fin fint...Hon följde med mej hem efter jobbet så efter lite fixandes o vågor i håret så åkte vi....Vi var framme till strax efter 21 o det vart en toppen kväll....Det va fyra band som spelade på kvällen o det höll på ända till 2...Lite trött vart jag allt när vi började närma oss Laxå men då va vi ju bara ett stenkast hemifrån....Sandra sov hos mej så då fick jag lite sällskap idag på jobbet det va ju toppen....I torsdag va jag o Simone till Bruno o handla lite vårlökar o blommor....det blir så mysigt när man får göra iordning inne o göra lite fint....det va nästan så man fick lite vårkänslor...:)....Men var är våren???...
När jag kom hem ikväll stod tacosen på bordet o vänta....Jonna o Mikaela skulle sova här hos oss inatt för resten av Fam Major är på partaj ikväll....så ikväll har det blivit melodifestivalen o sen vart det visst hästhoppning i hallen också...vi fick till och med Tobbe tillslut...:)..Nu väntar jag bara på att det ska bli tyst inne hos barna....det lär dröja....sen ska jag allt gå o lägga mej....man blir trött av att vara ute o ränna på nätterna...Imorgon ska det jobbas men det blir ju allafall lite sovmorgon....Nej nu ska jag titta runt lite på alla bloggar....man kan allt få sej ett o annat gott skratt så här innan sänggående...Kram på er!!!!..Och inte vann man något på travet idag heller....Jag o Sandra som trodde vi skulle vinna storkovan.....hmmm...


Inga kommentarer: