lördag 13 februari 2010

Eric va allt lite söt...

Lördagkväll och jobb helg....puuh...Igår kväll va vi till Farmor o käka pizza o tittade på hundvalparna....herregud så söta...Elin o Hugo va också där.
När vi kom hem kolla vi på Lets dance o hejja på Matte....sen vart det sängen man är alltid trött på fredagar...
Idag har det jobbats o när jag kom hem va det fulla gården med bilar....det va pokerdags...Dom va visst en 30 stycken som spela....Ja sa till Tobbe att du kan väl vinna lite idag så jag kan få köpa mej nåt....mest på skoj ;)...men han kom in här alldeles nyss o jag fick en slant av han så imorgon ska det shoppas...:)...guud så mycket jag behöver helt plötsligt...Jag o barna tittade på melodifestivalen här ikväll.....o nej jag tycker det är ganska ruttet...Eric va den bästa ikväll o bäst hittills....men jag tror jag kommer hålla på Danmark i år....Den låten är helt underbar....jag gilla den direkt....nej nu ska jag krama lite på kudden o fundera om det blir...Victor o Rolf....eller nya Dolce Gabbana som får följa med mej hem imorgon....o jag som alltid har beslutsångest....Godnatt...

Inga kommentarer: