måndag 1 februari 2010

Erik och Calle..


Hej på er nu va det ett tag sen...Veckorna går o det händer inte så jättemycket kul men lite har vi hunnit med i veckan som varit...I onsdags hade barna friluftsdag och hela skolan åkte till Kvarntorp för lite pulka eller skidåkning...Jag hade tagit ledigt o följde med dom dit för båda mina skulle ju åka skidor....Det vart en jättemysig dag i backen med korvgrillning och fika o jag höll knappt på att få med mej barna därifrån...Annars har det mest varit jobb i veckan o helgen o så har jag faktiskt börjat tröttna lite på snön.
Nu vill man ha lite vår o tänk va kul när man får börja greja ute har köpt lite lökar o ställt lite här o var för att få lite vårkänsla....men nej....I helgen när jag åkte till jobbet såg jag en skylt där det stod att Erik o Calle skulle komma till en bilfirma i stan....båda barna gillar dom skarpt så jag ringde hem till Tobbe o sa att dom va ju tvungna att åka in o titta på dom....Dom vart jätteglada o tyckte det va skitkul o se dom på riktigt...Nu spelas skivan för fullt här hemma o Rasmus är rädd om autograferna...:)....o skivan är verkligen jättebra....vilken kille..Nej nu ska jag ta o krypa ner i bingen för imorgon ska det jobbas o gympas...Årets första gympapass med barna o jag känner mej laddad....Kram o Sovgott.....

2 kommentarer:

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej!!

roligt att få träffa idolerna live....
kanonbra skivor.

Kram Nilla

Ett Vitare Hem sa...

hihi min mellantjej var också där ;o)
Ha en fin dag!
Kramis/LenaS