tisdag 23 februari 2010

Åland...



Ja då va det tisdag igen...I fredags va jag ju till tandläkarn på morgonen o barna var med.....hade tappat en bit på en lagning som skulle fixas o för första gången i hela mitt liv fick jag borra utan bedövning....vet egentligen inte varför men det gick förvånansvärt bra....Jag hatar verkligen att gå till tandläkarn....Jag kan hellre föda hur många barn som helst eller tatuera hela kroppen....men när det kommer till tandläkarn blir jag svimfärdig...har alltid varit så...men jag lyckas alltid komma därifrån levande.....
När jag var klar där åkte vi o klippte Rasmus o sen tog vi en fika på God-Smak innan vi for hem .....
I lördags fick vi Anna o Jonna på besök hela dagen...mycket trevligt...Vi hade bakat semlor o så åt vi god kalops till middag....Kollade på festivalen på kvällen o vart helt såld på Darins låt.....så himla bra va den....Helt klart bästa låten hittils i denna dåliga melodifestival....Hade varit kul o gått när det är Andra Chansen här i Örebro men det fanns visst dåligt med biljetter....men har vi tur så...man vet aldrig...:)
I söndags åkte vi iväg hela familjen till Åland....vi hade också sällskap av fam Carlsson....jättekul resa vart det o barna tyckte det va superkul....Dom har ju lite sportlovsjippon för barna så vi hade ett fullsmäckat schema att följa..:)...Aja en o annan drink hann vi med o vi fick i allafall se skymten av Jannez.....riktigt bra dansband faktiskt så det måste man åka på igen...
Nej nu är det dags för bingen för imorgon ska det jobbas....o nu längtar jag efter att det ska bli helg för på fredag ska jag o Sandra dra till Skövde o dansa.....nu va det alldeles för länge sen vi va iväg på nåt....Kram på er!!!!!!!!!!


1 kommentar:

hemma hos lilla mej sa...

Vad bra att du kom levande från tandis.jag sa presic som du förr .Men det har vänt.Visst var Darin bara kanon.Blev helt såld på låten.Vad mysigt att åka till Åland va skoj-Man behöver ut och hämta ny energi både med och utan barn.Vad skoj att åka på dans med kompisen.Ha det gott Varmkram Rita ♥