torsdag 18 februari 2010

En sååå fin lampa...




Torsdagkväll....I söndags va det ju Alla Hjärtans dag....Ganska mysig dag ändå..Man köper nåt litet till barna o så äter man ju såklart nåt gott....
Hade ju fått en liten poker peng av gubben så i söndags sprang jag ju iväg o köpte mej en parfym o en ny mjukisdress.....Fick min andra mjukis av Agneta när vi jobba på guldängeln för 2 år sen o det finns nog inget jag använt så mycket som den.....Nu börja den bli ganska så sliten så det fick bli en ny...Det är det första jag gör när jag kliver innanför dörren hemma....hoppar ur skorna o sen byter jag byxor.....Jämt..:).....Igår hade jag min vän Simone här ....hon skulle göra rent min vardagsrumsmatta med sin Kirby....Vi åt lite paj o titta på lite gamla kort....Mattan va ju nästan vit när jag köpte den....nu va den alldeles grå i kanterna.....äckligt...men det bet inte 100 på mattan så det får bli kemtvätten...
En kirby för 35000 kr borde väl ändå kunna göra rent allt....Vi kom fram till att det måste ha varit för långa hår på mattan...:)...Hon hade fått in jättefina lampor i butiken också från...Watt o Veke....o jag som så länge velat ha en ny i vardagsrummet kunde ju inte stå emot.....Den fick bli med hem för att kolla om den passa.....o nu hänger den här o det vart perfekt....vit såklart....
Nej nu är det dags att göra lite nytta....o fy imorgon bitti ska jag till tandläkarn....Jag hatar verkligen o gå dit men med lite bedövning så kan man kanske överleva....Kram på er!!


Inga kommentarer: