söndag 24 januari 2010

Mysig helg...


Söndagkväll....Här har vi haft en skön o lugn helg...I lördags morse åkte hela familjen till Kvarntorp för lite skidåkning...Där träffade vi också barnas kompisar med familjer så vi vart ett helt gäng...Ja satte på mej pjäxorna kl 11 o tog av mej dom kl 4.....herregud så ont jag hade i bena igår kväll dom kändes som 2 klubbor....Barna va jätte duktiga på att åka o dom öva värre för på onsdag ska dom dit med skolan hela dagen...Vi hade med oss massa gott att äta o grillade korv o pinnbröd o solen lös hela dagen.....underbart...Framåt kvällen var man helt slut så jag däcka direkt efter Robinsson....
Idag har man inte varit allt för pigg o inte fått så mycket gjort heller....Har varit på dans med Ronja hon har börjat dansa disco nu så det är jättekul...och på eftermiddan va jag med Rasmus på innebandy....söndagar är ganska så sega faktiskt....Vart så sugna på kräftor idag så det har vi ätit nu ikväll...Barna sover o jag ska nog bliga lite på Johan Falk......han är inte så tokig den killen..:) sen är det bara att ladda för en ny vecka....Kram o Godnatt...

2 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Vilken mysig helg med skidåkning.Grilla korv och pinnbröd.Härligt.Kan tänka mej att du hade ont i fötterna.Ha nu en skön måndag varmkram Rita ♥

Sjabbig men chic sa...

Ja, men Gud det ser helt underbart härligt ut. Till helgen ska nog vi åka till stugan som det verkar. Kanske blir det ett åk även för mig.

Kram Lisa