fredag 15 januari 2010

It,s on Baby...

Ja då va det redan fredag...Har jobbat eftermiddag idag så imorse fick man sova länge...Ja brukar alltid gå upp kvart i sju men imorse sova jag till halv tio...Man känner sej helt slut sen hela dan...Hoppade in o klippte mej också så där hastigt o lustigt innan jobbet...Känndes lite slitet så det fick sej en omgång...När jag kom till jobbet drack vi lite kaffe jag o Sandra o jag skrattade åt hennes inlägg på facebook...It,s on baby!!!...ja jösses va får du allt ifrån...I helgen blir det lungt med dansandet...det skulle visst va himla kul på birka i dagarna fyra...o ja visst händer det att man längtar...men jobbar man så jobbar man...Ikväll har vi kollat på Lets Dance här hemma o vet inte riktigt vem jag heejjjar på än men tror ändå jag får hejja på Tobbe o Agneta....men den där Mattias han är inte dålig han heller....ganska söt pojke...Alla sover utom jag så nu är det nog bäst man går o kramar kudden....ska ju upp tidigt....Godnatt o sovgott....Kram

It,s on baby!!!!!...haha...

Inga kommentarer: