tisdag 12 januari 2010

Brrr..

Ja då va det tisdag redan...veckorna går ganska fort...Tandvärken har släppt men är inte helt bra....Fy va skönt har varit alldeles deppig hela helgen o inte fått ett skit gjort...men nu är jag med igen ...Det har inte hunnit hänt så mycket mer än att man jobbat på som vanligt...Nu är det en riktigt rutten tid för affärerna....dåligt med folk o alla håller i sina plånböcker.....men så är det ju alltid i januari....Vi städar o grejar o försöker få dagen att gå.....för att inte tala om all rea som är...vem farao vill ha skiten....det mesta är ju bara gammalt skit som ingen har velat köpt.....nej nu vill vi väl ha lite fina vårkläder....
Idag när jag hämta barna på fritids fick jag stå kvar o vänta en halvtimme...alla va ute o åkte skridskor....det såg så mysigt ut o jag fick knappt med dom hem......fick muta med varmchoklad o kola när vi kom hem....nej nu ska vi äta lite kvällsmat o sen blir det ett varmt bad.....Kram på er....

1 kommentar:

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej hej!

längesen nu...

skönt att det värsta av tandvärken har släppt...jag har oxå en tand som jävlas med mig...hihiii..finns inget värre!

Kramizz Nilla