lördag 9 januari 2010

Nytt år o nya tag...

Ja då va det 2010....länge sen jag blogga men tänkte försöka göra ett litet ryck...Just idag har jag förjävla tråkigt har fått jordens tandvärk som inte släpper....har haft den sen i torsdags o va till tandläkaren i fredags ....men nej han hitta inget...han trodde jag hade legat o tryckt ihop tänderna på natten....så han fila o greja lite o sa att nu skulle det bara bli bättre....jo tjena....det blir bara sämre...vet inte hur jag ska klara mej till måndag ....men på måndag är det jag som står o knackar på hans dörr o han får göra va fasiken han vill med tand fan....dra ut skiten om han så inte hittar nåt.....Usch vilket dåligt humör man blir på när man har ont....nu ska jag försöka titta runt hos er allihopa o se vad ni har pysslat med....Roade mej med att lägga ut lite bilder från året som varit....

1 kommentar:

Ett Vitare Hem sa...

Kul att se inlägg från dig igen men så trist med tanden! Nåt måste ju vara fel när du har ont, hoppas du orkar stå ut och de kan fixa det på måndag!
Ha en fin kväll!
Kramis/LenaS