söndag 7 december 2008

En dag i skolan..

I torsdags hade jag lovat Rasmus o varit med i skolan på förmiddan o sen på eftermiddan skulle vi ha en stund själva o åka o fika o handla....Han va lite avis på Ronja som brukar få ha tjej dag...:)
Det va roligt att få vara med i skolan o se hur dom har det där en dag o om dom sköter sej..:)
Klart dom gör det när mamma är med ...nej då det va kul o Rasmus tyckte det va roligt att ha mamma där...spelade lite spel o pysslade o sen fick jag följa med till matsalen o äta o vara med ute o bygga snökoja...När skolan va slut så åkte vi till Toys o han fick köpa paket till syrran som fyller nu till helgen o sen ville han åka till Örebro o gå på stan....ja va roliga dom är där tog vi en fika på Bara vara o gick runt o kollad lite....Vi hade inte så jättemycket tid för kl 5 skulle vi vara i Kumla hos kusin Jonna som fyllde år...där fick vi mackor o kakor o tårta o grejer så proppmätta vart vi det busades en stund o sen va det bara hem till sängen....
Han är så rolig när vi satt där o fika säger han....
Du mamma det är som en romantisk middag det här...
ASG...tycker du säger jag...
Ja men vi kan kalla det för en fika med den mamma jag älskar mest av allt i hela världen o så fick jag en liten kram.....men guud så goo då är det så man blir lite rörd...härliga dom är...

Inga kommentarer: