onsdag 17 december 2008

Veckan..











Onsdagkväll...har jobbat dom här dagarna o det är kul nu när det är lite mer rörelse i butiken...I tisdags va jag runt o handla dom sista klapparna skönt nu är det klart...men jag säger jämt att det är klart o så går jag o småhandlar sen ändå....inte i år...Jag o Agneta sniffade lite på parfymer igår också...vi har ju våra klara favoriter som inte slår nån...Victor o Rolf Flowerbomb för tjejer....absolut bästa någonsin...och så såklart Diesel för killar...mmm underbar den kom ju redan till förra julen men det finns ingen som slår den...
Nu hade ju den där kända tatueraren släppt en doft till killar o en till tjejer...Ed Hardy..o den va riktigt bra den också...kollade på en tshirt som han hade också ja 599 kr...som hittat men snygg va den...
På kvällen va det dags för dans....casanovas i brunnsparken...underbart massor med folk va det o jag tror alla hade hittat dit...bra som vanligt o vid 12 va det dags att åka hem....inte för alla för kramkön va lång o man kan tro dom tagit kölappar denna kväll....kul o se o man ser det ena knäppare än det andra....folk slänger sej upp o grenslar dom bara så där rakt av....herregud får man vara hur som helst eller....
nej men hem kom vi o upp skulle man imorse...puuhh så trött jag va....
jobbade halv dag idag men va kvar till 4 nu ikväll har jag inte gjort ett skit mer än o badat så nu är man ren allafall.....ska kolla ett avsnitt prison break sen sängen...Imorgon är det dags som vi så länge väntat på Scotts på frimis...guud så kul o det verkar bli många som ska dit...hoppas Malin följer med in också o tjejerna från parfymeriet skulle visst också in....nej nu soffan o chipspåsen så man bättrar på hullet lite...:) Kram o sovgott...




3 kommentarer:

Sjabbig men chic sa...

Vilka fina bilder du tar. Det där vita ljushuset skriker Lisa tycker jag. Från en som inte är insatt: frimis? vad är det?

Kram Lisa

Sjabbig men chic sa...

En sak till, jag älskar parfymer. Favoriten till killar som jag köpt till min 15-åring är Gant´s aqua, den kom i fjol. Fräsch!!

Kram igen då Lisa

~~*Pennyshouse*~~ sa...

hej vännen!

kikar in å vill ge dig en önskan om en underbar fridfull vit julhelg!

♥ GOD JUL ♥
Juliga kramar
Nilla