måndag 22 december 2008

Snart Jul..







Måndagkväll...Har jobbat hela dagen idag det va jag o Sandra o vi hade o göra kan man säga...Fast det är väldigt kul o jobba i juletider...man ser mycket folk o träffar på mycket konstiga människor...Sandra hade ärtat till sej ordentligt idag i klänning o grejer...det är inte ofta kan jag lova....vet inte hur länge jag tjatat på henne att hon kan ha tights eller strumpbyxor...:)...hon va så snygg så...vet inte riktigt va det va med henne idag...jag skratta så åt hennes uttryck idag...
Så fort det kom in nån kompis eller kille som jag känner så sa hon.....Men gud känner du han???...Ja sa jag lite så där...vadå....men guud så snygg han va....asg...ja det hände nog en 6 gånger i dag minst...hon måste ha varit lite karl tokig idag tror jag....herregud hoppas det gått över till imorgon...:)
Alla julklappar är inhandlade o allt är klart inför julen så det känns riktigt skönt....imorgon ska det jobbas igen o hoppas vi får mycket att göra...I år har vi inte jul hos oss o det är ganska skönt faktiskt när man jobbar så här inpå...Elin kommer hit till frukost o sen åker vi till Tobbes syster i Kumla till lunch...där är vi till 5 o sen till Majorerna hela kvällen...ska bli mysigt...
nej nu ska jag lägga mej så man orkar med morgondagen....Kram o sovgott....o hinner jag inte blogga nåt mer innan jul så.....Värsta Julkramen till er alla o God-jul...



1 kommentar:

Sjabbig men chic sa...

Haha, hon är väl liite sugen då! Hoppas att du också får en jättefin jul!

Kram Lisa