onsdag 3 december 2008

Hallen..




Onsdagkväll...Ja nu har det varit fullt upp i 3 dagar...Igår va jag ledig o va till stan med Simone o kollade in hennes nya butik...jättefint o mycket fina kläder så det kommer bli skitbra ...sprang en sväng på stan o kollade sista julklapparna o tog en fika på Bara vara...jättemysigt fik...Igår hade vi avslutning på barngymnastiken också så ja va en sväng till Öb o inhandlade saft o pepparkakor o grejer...barna skulle ju få en lite chokladtomte också...Guud så länge sen jag va där nere o träffade alla så det va kul o se dom o jag trodde aldrig jag skulle komma därifrån...Va in på mitt gamla cafe o det kändes lite konstigt att sitta där o fika faktiskt...dom va jättetrevliga o bjöd på fika o tjattrade på som bara den...det va nästan så man saknade stället lite o när jag va där ville jag bara därifrån...8 år räckte gott o väl...:)...Avslutningen gick bra o vi lekte lite o dom fick visa lite dom lärt sej under terminen...avslutade med fika o paketutdelning...vi fick också lite paket...:) blommor o choklad o det tackar man ju för...
Idag jobbade jag till 2 sen kom Sandra o böt av mej för idag va det dags för dansavslutning...Ronja hade bjudit med Elin o farmor o kusinerna så alla va vi där o tittade på henne....såå söta va dom o så duktiga det va jättekul o se...efteråt följde alla med hem till oss o vi fikade våra supergoda lussisar o pepparkakor...barna va trötta o somnade ganska snart o jag slängde i en färg i håret...behövdes tyckte Simone för hon säger att jag fått fullt med gråa strån....konstigt som man stressar jämt ...o ja man börjar ju bli gammal...
Iallafall så har jag just kollat på ett avsnitt prison break....såå bra o såå snygg...o så mitt i alltihop så gick våran tv sönder....Puuuh...det också som om man inte har nog med utgifter...
Men man måste ju ha en tv inte bara en liten tv så vi fick helt enkelt beställa en ny...hoppas den kommer snabbt nu bara....inte för min skull jag kollar aldrig på tv men stackars barna vill ju se julkalendern....nej idag skrev jag långt så nu ska ska jag gå o lägga mej...o imorgon ska vi på kalas till lilla Jonna som fyller 7 år....o just det grejade lite i hallen i måndags o fick upp min nya fina lampa...:)...Kram o godnatt..

3 kommentarer:

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej hej!

Det låter som om ni hade det jättetrevligt!

underbar hall!
Lampan är såå snygg.....

kramiz Nilla

Anonym sa...

Ok då är lilla tomten på åsnan framme i år igen. Den du tycker så mycke om... Kram

Anonym sa...

ha ha ha