fredag 17 juli 2009

Hemsjön...




I lördags kom Nettan o hennes barn o hälsa på ute i ormesta......vi fikade lite o sen skulle vi åka till en fin presentbutik utanför Mullhyttan.....Men herregud va det regnade vi väntade på att det skulle bli uppehåll men det vart det inte kan jag säga.....det regna exakt hela dagen....Vi betämde att vi skulle åka ändå o jösses vilket ställe .....jag vart alldeles kär det finns knappt ord hur fantastiskt fint det va där vet inte om jag tyckte att dom hade sååå mycket grejer som jag ville ha men läget o personalen var hur trevliga som helst.....dit åker man igen kan jag säga..Vi åt en underbart god räkmacka o barna fick glass sen på vägen hem stannade vi på Mullhyttemarknaden....o där va det samma skit som på alla andra marknader....Dagens fynd stod Nettan för...helt nya bruna oanvända pums i läder för endast 10 kr....efter en lång o mysig dag åkte vi hem lite lätt blöta..nu skulle det packas inför Malungsresan på söndagmorgon....

1 kommentar:

Sjabbig men chic sa...

Det ser väldigt fint ut trots att det regnar!

Kram Lisa