måndag 6 juli 2009

Underbara Grebbestad..
















I onsdags morse packade vi in oss i bilen o åkte till Grebbestad....där skulle vi hälsa på T s pappa o Gunilla i deras stuga...jag älskar verkligen det där stället hur mysigt som helst...Vi va framme vid 12 tiden o slängde i oss en snabb lunch innan vi gick ner till stranden...Barna va så sugna på att fiska krabbor o bada....o till o med jag bada det va hur varmt som helst i vattnet....på kvällen åkte vi in till Sportshopen på Tanumstrand o handlade lite sen grilla vi o bara myste på kvällen....Ja dagarna som vi va där va vi ju mest på stranden för vi har ju haft underbart väder...kvällen innan vi skulle åka hem åt vi ju såklart räkor o makrill det brukar jag längta efter hela året....va på bryggan o gick en kväll o hittade lite småskit köpte mej faktiskt 2 klänningar jag som aldrig hittar nån klänning annars men nu så....På fredagen när vi skulle åka hem så bestämde vi att vi skulle åka förbi Lysekil o gå på Havets hus barna tyckte det va jättekul o så åt vi lite god glass innan vi skiljdes åt med Farfar o Gunilla..Vet inte hur jag fick T att stanna på Torp köpcentrum men det gjorde vi o gick runt lite o kika...Ronja fick sin efterlängtade mikrofon som hon har tjatat efter....så när vi kom hem vid 9 på kvällen så va det bara till att sätta sej i soffan o lyssna på när hon sjöng...:)....hur gullig som helst...oj så vi skratta när hon sjunger Aldrig ska jag sluta älska dej ....med Gardell låter hur gulligt som helst....Alla somna som stockar vid 11 tiden...En underbar liten semester tripp......Vi kommer nästa år igen..:)

1 kommentar:

elin sa...

Vad härligt ni hade det=) Önskar att jag hade kunnat följa med er. Får bli nästa år=) Kram kram