fredag 24 juli 2009

Långt mellan inläggen...

Ja så va det fredag igen...men var har solen tagit vägen tro....Har varit dåligt med bloggande man har ju så mycket annat man ska hinna med...Veckan har varit lugn barna har haft kompisar här o Sanny sov över här hos Rasmus en kväll....mysigt hade dom med madrasser på golvet o där låg dom hela bunten....Vi va till svampen en dag o fika också o så va vi runt o kolla lite nya bilar...Det finns mycket fint men allt är dyrt....En av dagarna åkte vi till lek o buslandet så dom fick leka av sej lite själv satt jag på en stol i 3 timmar o läste Damernas...:)
Har jobbat kväll hela veckan så nu ska det bli skönt med lite ledigt i helgen...Imorgon kommer Bella o Bladis hit o vi ska grilla det ska bli trevligt o på söndag har jag lovat barna bio....
Nu hoppas jag på lite fint väder i helgen så man får bättra på sin bränna lite...o föresten vi va ju till skogen o hitta jättemycket kantareller det finns väl inget roligare man blir ju alldeles överlycklig....nej nu ska jag slänga mej i duschen sen bär det iväg till jobbet.....

2 kommentarer:

Sjabbig men chic sa...

Jag hoppas också på fint väder i helgen och så önskar jag dig en underbar helg!

kram Lisa

Butik Östergården sa...

Ja visst blir man lycklig när man hittar de där gulingarna. Vem önskar inte bättre väder. Men det ska ju bli bättre säger alla.

Önskar dig en härlig helg!

Kramen/Helen