söndag 2 augusti 2009

Lite av varje...




Veckan har gått fort som vanligt men trevligt har det varit....Hade Bella o Bladis här en kväll o vi grillade o satt o bubbla hela kvällen alltid lika trevligt men det händer för sällan....Nu ska dom snart ha en liten bebis också så nu väntar vi med spänning på vad det blir....På söndagen hade jag lovat barna o åka in på bio o se Ice Age 3.....Rasmus va lite orolig innan vi åkte att jag skulle få ett sånt där skratt anfall som jag fick sist vi va iväg......men det gick bra denna gång...o filmen va jättebra....Annars har det inte hänt så mycket mer än att man jobbat hela veckan o i torsdags va vi o köpte en ny bil.......vi fick med oss den hem på en gång så hela den eftermiddagen va jag o Ronja ute o körde....det vart en Audi A4 Avant en silver den är helt underbart fin...gud så lätt det ska bli att åka på långa dansresor framöver...:)....I helgen har det jobbats o igår va vi barnvakt till lilla Hugo....Han va så snäll så o sov som en stock hela natten....Nej nu ska jag göra lite nytta....O så har ju mina kära vänner fyllt år i veckan så jag ska väl försöka att ta mej en tur till Vintrosa o gratulera.....Grattis på er Malin o Karen nu är vi snart med i tantklubben...:)...

2 kommentarer:

~~*Pennyshouse*~~ sa...

hej hej1

vilken härlig svamp bild....

Mysigt med lite bekanta som kommer på besök.härligt att bara sitta å tjöta lite....

hoppas filmen var bra!

Kram Nilla

Jessica och Johan sa...

haha...hur hitta du mig?? nu kommer jag lusläsa din blogg framför tv:n ikväll...har ju JOBBAT ihjäl mig idag...TACK för lekstunden..KUL..för de....nästa gång tar vi dem...kram