måndag 3 augusti 2009

Efva Attling...







Jag är en riktig Attling fantast....Såg att hon öppnat butik på webben o herregud där skulle jag inte ha tittat...Det finns så mycket fint så man vill ha allt...Fick mitt första attling smycke när Rasmus föddes o det är 7 år sen o jag bara älskar det....Annars är jag lite sån att jag tröttnar på smycken men inte dom inte....Idag när jag tittade hitta jag några favoriter o sen kolla bara ringen till killar.....hur snygg som helst...Aja drömma lite kan man ju....Annars har det varit en lugn dag idag gick i pyjamas till kl va 1 typ....barna har haft kompisar här o nu ikväll va jag o Ronja en sväng till Mberg o handla lite nödvändigt ont....det va lite folk där o ganska skönt att bara gå runt o titta lite...När vi kom hem stod det fläskfilegryta på spisen så det va bara att sätta sej o äta....Ronja o jag tog ett riktigt tjejbad med skrubb o grejer o sen va det sängen för dom...Imorgon ska det jobbas så nu är det bäst man går o kramar kudden....

2 kommentarer:

Ett Vitare Hem sa...

Kan bara hålla med dig, hennes smycken är helt underbara!
Ha en fin dag!
Kramis/LenaS

Sjabbig men chic sa...

Klockan är ju hur snygg som helst!!!

Kram Lisa