måndag 10 augusti 2009

Fyra härliga dagar....




Måndagkväll....Här har vi haft det toppen hela veckan som varit...I tisdags va vi inne o dansade på Brunnsparken till Casanovas.....bra kväll o väldigt varmt.....Alla var samlade på samma ställe i vanlig ordning...kvällen gick fort o sen skjutsade jag hem Sandra o åkte hemåt...I torsdags o fredags va det ju toppen väder så jag o brorsan o barna åkte ner till Kumlasjön o bada...massor med folk men helt underbart...I helgen va ju även herrn i huset ledig o sugen på lite sol så då fick det bli Unden hela dagarna.....Det finns nog inte många finare ställen än det...När vi kom hem i lördags kom Fam Major o vi grillade o tog det bara lugnt...man känner sej ju helt slut efter en dag i solen...När jag vakna kl 8 i söndags morse så såg det sååå mulet ut så jag trodde aldrig vi skulle komma iväg till nån strand men vi tänkte att det blir nog bättre så vi packade in oss i bilen o åkte...vi fick också sällskap av Majorerna o Nettan med familj vid stranden så det vart en toppen dag till....solen sken o barna va nöjda ...det kan knappast bli bättre...:)..På kvällen hade vi hyrt nya Beck o skulle kolla på jag såg typ 10 minuter av den sen slockna jag.....Idag har det jobbats till kl 3 fick besök av Malin o vi hann ta en kopp kaffe o snacka lite skit....efter jobbet hade jag lovat Ronja att vi skulle åka iväg o shoppa lite nya kläder o skolväska så det har vi gjort o hon var hur nöjd som helst...nej nu är det dags att krama kudden för imorgon ska det jobbas.......

3 kommentarer:

Jessica och Johan sa...

Din lilla rackar att smita från jobbet så där....ta ledigt hur som... Ni hitta väska? och lite kläder...BRA..annars är det bra? kanske ses ngt i veckan...

Butik Östergården sa...

Hallå där!
Vad det första arbetsdagen idag?
Du verkar ha haft en härlig semster. Stranden med alla avslappade människor det såg så skööönt ut. Om jag skall vara ärlig har jag inte badat mer än i vår pool i år. Har inte åkt mer än till kusten två dagar. Annars har det bara varit arbete med butiken. Det har varit jätte kul. Men nu känner man sig lite sliten faktiskt.
På onsdag åker jag ner till Göteborg och skall träffa en klädes leverantör och kolla på deras kollektion för hösten, skall bli spännande. Det är många som har frågat efter mer kläder i butiken. Jag har haft ett litet sortiment med tunikor som har gått bra. Vi har redan börjat bygg ut för att kunna ha kläder.

Du ger dig väl till känna om du hälsar på någon dag!

Vilken massa dans det verkar bli för dig var helg. En härlig motions form får jag säga. Kul är det också till skillnad mot andra motions former. Å så får man ju kramas lite också.

Ha det riktigt bra!

Kramen/Helen

Ett Vitare Hem sa...

Åh det låter som några underbara dagar!
ha en fin dag!
Kramis/lenaS