måndag 6 juli 2009

Väderstad...

I helgen va det min jobb helg o jag hade inte tänkt att göra nånting...Pratade med Bäcklin på förmiddagen o hon undra om jag inte va sugen att följa med på Casanovas i Väderstad....Tja man är ju inte direkt svårövertalad så vi bestämde att så fick det bli....Hon kom till mej när jag hade slutat jobbet o det va bara att stressa på o göra sej iordning...Vi åt lite hamburgare o jag trodde barna skulle tjata ihjäl henne...:)...Det va jättekul att hon kom o att vi fick träffas lite vid 8 tiden åkte vi iväg....jag som kartläsare o hon körde...ja herregud vilket ställe...fylleslag....men det va en jätterolig kväll o vi stod där o skratta åt folk...mycket roligt såg vi...o kvällens uttryck vart visst ....herregud...Killarna va toppen som vanligt även om vi tyckte en eller annan såg lite sliten ut....det är väl åldern eller nåt....framåt fem åkte vi hem....hahaha....
Nej nu ska jag inte sitta här längre har inte kommit ur mjukis brallorna än o snart ska jag o Simone åka in till stan o shoppa loss.....:)ledig idag o jobbar resten av veckan.....kanske visar er sen vad jag har hittat för fint.....Malung närmar sej...

3 kommentarer:

Sjabbig men chic sa...

Fylleslag i Väderstad... där ser man. Vad kul att shoppa loss, hoppas att ni gör några riktiga fynd.

Kram Lisa

Ett Vitare Hem sa...

Vad härligt med en imulsiv kväll och hoppas ni gjorde några fynd när ni var iväg och shoppade!
ha en fin dag!
kramis/LenaS

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hallojsan...hottade hit från drömboden...vilken mysig blogg du har...kikar gjärna in mer!!!

Hälsnigar Millan♥