fredag 2 oktober 2009

Helg...

Fredagkväll....Nu har man jobbat färdigt den här veckan o så är man ledig hela helgen....skönt...Veckan har varit full av aktiviteter o det känns som man bara har bott i bilen....Det är ett riktigt flängande fram o tillbaka....T jobbar eftermiddag den här veckan så man har inte han till hjälp heller ...det är knappt man får det att gå ihop...men det går....Allt går bara man vill....:)Ronja tycker det är superkul med ridningen så nu har det väl börjats spånats i om det kanske blir en häst framåt våren.....hon skulle tycka det vore så kul....kanske kanske....Nej nu ska jag äta pizza o kolla på idol T har åkt o hämtat barna som är på disco....så gulliga så när dom for iväg....lockade i håret o handväska....:)....Jag har en favorit i idol o det är ERIK.....jag tror han vinner hela skiten......

3 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Men så roligt med en häst - de drömde nog många om som liten...du kanske börjar rida också!

Hälsningar Maud

hemma hos lilla mej sa...

Vad roligt med egen häst.Kul det drömde väl alla om när man var liten .ha en mysig helgkramizar ~~~~RITA~~~~.

Sjabbig men chic sa...

Har följt med lite dåligt i Idol i år känner jag. Jag har jobbat mycket kvällar. Det måste bli bättring vad gäller det.
Vad kul med en häst! Ja, för Ronja då såklart. Själv är jag livrädd.;)

Kramis Lisa