måndag 26 oktober 2009

Måndagmorgon....barna o jag väntar på att Mberg ska öppna..fast man knappt kommit därifrån...:)Har jobbat hela helgen o det har varit mycket folk....alla har visst börjat handla julklappar...I lördags va T ute med jobbet o partaja så jag och barna hade en mysig hemma kväll med chips o godis o så självklart Dansbandskampen....Jag tyckte ju inte direkt att det va så mycket bra band med men en av favoriterna är ju Date o det gick ju riktigt bra för dom...Hoppas att det går hela vägen...Han va ju söt som socker o han sjunger ju inte alls tokigt....så nu får man hejja på dom nästa vecka igen så dom får en guldstjärna igen o kammar hem en finalplats.....det vore ju riktigt kul...
Nej nu ska vi åka in o köpa lite hallowen pyssel o en pumpa att ställa på trappen...sen har jag lovat bowling till kvällen.....fundera ett tag på att hinna med ikea också...men ganska jobbigt med barna som inte gillar det stället alls...

1 kommentar:

hemma hos lilla mej sa...

Åååååhhh Mariberg var länge sedan jag besökte.Är mysigt att gå där.Kollade oxå på dansbandskampen.När jag och Älsklingen var till Åland för ett tag sedan spelade ate och dom var ju kanonbra.Men i lördags s¨å var dom nog nervösa för det var inte lika .Ha en mysig måndag kramizar ~~~~RITA~~~