tisdag 20 oktober 2009

Mycket kul...


Ja då va det tisdagkväll igen....veckorna går ju så fort....I helgen har jag varit ledig o det har varit så skönt....en riktig slapparhelg vart det...I fredags va vi barnvakt åt Hugo o han sov här över natten...Han är så snäll lille pojken o jättelätt att ha....Barna tycker det är kul när han är här....o Tobbe tyckte nog det va jättekul när han vakna på natten o kände för att va vaken ett par timmar.....:)...Vi andra låg i stora sängen o gotta oss o T o Hugo fick ligga i Rasmus rum...så vi sov ganska så bra....Aja dom lär sej med tiden att sova hela nätterna ...Rasmus har ju själv en förmåga att vakna hela tiden o har haft sen han va liten men det går bättre o bättre....
I lördags va det lite kalas o grejer o sen ville barna följa med Elin hem o sova där....så Tobbe o jag vart helt barnfria o det händer inte ofta kan jag lova.....Vi kände inte för att göra så mycket så det vart att vi tittade på 2 Johan Falk filmer o körslaget....drack lite vin o åt lite gott....mysigt va det allt....men som vanligt framåt 10 så kändes det så tyst o tomt och man längta allt lite efter barna.....
Elin kom med dom på morgonen o sen slappa vi nästan hela dagen tills vi fick för oss att vi skulle åka ner o bowla en sväng....Barna har blivit jätteduktiga på att bowla nu o Rasmus slog allt några strike..:)....Jo visst ja Simone va här en sväng också o jag o hon gick ut i skogen o plocka mossa o tallris o så gulliga bebisgranar....riktiga skogsmullar.....
Idag har jag o Sandra bokat kryssning också o det ska bli så himla kul.....det va ett tag sen vi va iväg så nu längtar man allt lite.....nej nu sängen snart imorgon ska det jobbas....

2 kommentarer:

Sandra sa...

öj öj öj va kul vi ska ha ;o)

Sjabbig men chic sa...

Skön helg det där! Och jag är likadan fast mina barn är så stora så efter några timmar när de är borta så tycker jag att det är skittråkigt.;)

kramis Lisa