torsdag 6 december 2007

Hej..torsdag kväll..jobbat hämtade barna o åkte till Malin...där fick vi kvällsmat o gott fikabröd:)...tråkigt för henne hon fick titta på ..hon går ju på Cambridge..:)
du är så duktig så...fast du synda med några köttbullar igår..barna lekte o sen åkte vi hem vid åtta taget...
Fick föresten en så fin glasburk med marmelad av Kristin från mitt paradis..men den va helt krossad när jag packade upp den...tråkigt..annars hade jag visat er va fint hon hade gjort..Tack iallafall Kristin....supermysig..
Nej ni nu är det dags för sängen...Kram o godnatt.......

2 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Önskar dig en riktigt skön helg!! Här blir det soffmys med Idolfinal och sonen har tillfrisknat från magsjukan...hoppas vi andra klarar oss nu....Kram!

Kristin sa...

Neeeeeeeeej, jag som tyckte jag hade förpackat väl???? Vad jag skäms. FÖrlåt så hemskt mycket.
/Kristin