lördag 15 december 2007


Hej..ja då har det varit kalas hela dagen...barnkalas på dagen o släkten på kvällen...
Barna har somnat o Ronja va helnöjd med dagen som ni kanske ser...
Herregud va paket o allt har varit lyckat...På barnkalaset hade hon beställt marängswiss o på kvällen ville hon ha tårta....Jag tänkte att jag skulle va lite duktig igår kväll o baka en tårta...Varför???Hon ville ha en hello kitty tårta o det kunde jag väl göra tyckte hon:)
Men herregud så ful den vart våga inte ta kort på den o visa er...
Jag sa till gubben igår kväll...Snälla kan inte du säga att du har gjort den???
Nej aldrig...men den va ju fin...:) jo säkert...
Har faktiskt gjort en skinka idag också men den vart god...så den har vi smaskat av nu ikväll..
Kollade på det där west and star en sväng också men jag vet inte riktigt vad jag tyckte om det...en o annan drake va det ju med...nu tror jag nog att jag ska lägga mej ska jobba hela dagen imorgon....Tack alla för alla fina paketen idag.....Kram o godnatt....

Inga kommentarer: