söndag 16 december 2007


Hej...söndag kväll har jobbat hela dan med Sandra..Köpte lite glögg o grejer imorse tänkte att vi kunde ha lite mysigt o gott idag...men herregud vi försökte dricka 2 gånger sen gav vi upp glöggen vart kall hela tiden...vi hann faktiskt inte äns äta idag så vi har haft o gjort..
När jag kom hem hade gubben o barna tagit in en gran så då ville dom pynta den...den välte 2 gånger när vi höll på :)Ja dom är ju för roliga dom nästan kasta upp sakerna i den..o efteråt låg det fullt med polkagrispapper efter dom..:)det va dom dom ville åt...
I morgon ska det jobbas o sen på tisdag ska jag fixa naglarna...herregud så dom ser ut...förjävliga har bitit så på dom så nu vill jag ha dom fina till jul...
Nej nu ska jag gå o lägga mej....Kram o godnatt...

2 kommentarer:

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Men jösses så mycke saker...rena julafton...eller hur ska det se ut då förresten...ojojoj.
Min lilla flicka vill oxå ha en sådan postlåda...bönar å ber varje gång vi går förbi butiken.
kram Pernilla

MiaMaria sa...

Vacker gran!
Och grattis till Ronja! Så många paket man hat fått....

Ha´det så gott!
Miamaria