lördag 8 december 2007

Hej..lördag kväll...igår jobbade man halva dan hämtade barna på dagis o laddade inför idol finalen..Jag gillar ju idol o jag gillar Marie...tyckte verkligen hon skulle vinna..även om Bert säger att hon är för tjock för att vara idol..:)
Usch vad jobbigt det är med tv reklam när man tittar på nåt spännande...
Gubben kompade han jobba kväll så han kom hem o titta han också så man slapp va själv...
Så efter idol o lite tacos va det dags att lägga sej...idag har jag också jobbat hela dan o så har dom kommit på nåt så dumt att vi ska extra öppet fram till jul till 6 på helgerna..puuh som om det inte räckte 10 till 5...Jobbade med Sandra hela dan och dan gick fort massor att göra o många paket hann vi slå in..fick en liten påhälsning av Dette o Erika o lite skit hann vi ju få sagt...:)Nu har man inte mer än hunnit hem o ätit o ska börja packa lite kläder för imorgon bär det ju iväg till åland...ja det va ju det där vad man skulle ha på sej också..hmm..det blir nog bra barna är laddade och..DET HÄNDER ATT JAG LÄNGTAR..nej nu ska jag försöka få dom i säng så vi orkar dansa hela natten...:)
Kram o kommer igen på måndag kväll.......

2 kommentarer:

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Ha så kul på Åland...med många danssteg..hihi...håll dig på mattan bara...*LER*
Kram Pernilla

Solsjö - Under en vind sa...

Hoppas att du har haft det kul på Åland! Kram!