söndag 30 december 2007

Hej...söndagkväll o snart nyårsafton har jobbat hela dagen o dan gick ganska fort...Veronika o Anette tittade in en sväng så man fick lite sällskap en stund...Sen har ju Sandra varit hos mej o druckit kaffe också så då kunde man passa på o springa ut o göra lite ärenden...
Imorgon ska jag jobba till 3 sen är det bara hem o svida om och sen åker vi till brorsan i kumla där ska vi vara på kvällen o äta lite gott o så....vi ska sjunga sing star hörde jag talas om o så ska jag allt plocka med mej gitarren...kan nog bli ett riktigt drag på hägergatan inorgon kväll..:)
Dagen till ära ska vi sova där också....barna tycker det är mysigt....
Ja då va det bara det där vad man ska ha på sej också....lite fin kanske man vill va på nyår...
Egentligen hade jag velat suttit på en sandstrand i Thailand imorgon....
Har tjatat lite på brorsan o dom att vi ska sticka nästa år o jag tror dom börjar ge med sej lite det vore kul....hoppas...nej nu ska jag börja rota lite i garderoben....
JÄTTE KRAM O GOTT NYTT ÅR PÅ ER.....

Inga kommentarer: