söndag 27 januari 2008

Bowlingkväll....
Nu är det söndag o man är ju rätt så seg idag..Hade jättekul igår kväll..
Simone o dom hämtade oss o vi åkte ner och åt på nytorget vi va väl en 18 st där innan...efter maten va det dags att börja bowla...vi vart indelade i lag o vårat o såklart det bästa laget för kvällen bestod av mej Simone,Jörgen och Bladis...
Jag o Simone delade på en flaska vin o bowlade som vi aldrig gjort nåt annat:)
Kl 10 skulle jag åka hem till barna för farmor va barnvakt men jag tyckte att det va så kul så jag ville ju följa med ut på puben....
Elin va så snäll o åkte hem till barna så vi kunde fortsätta kvällen...Vi va på nåt som heter cedars o det va första gången jag va där men hade faktiskt riktigt kul...
Det va nåt band som spela o jag va ju såklart upp o bugga...fick mej några danser med crippa det va kul han är duktig att bugga...va faktiskt upp o bugga med Tobbe också..:)det blir nog snart en buggkurs för han...
Kvällen gick fort o efter att ha väntat på taxi i en timma va det dags att fara hem till landet då va kl 2 ....somnade ganska snart o vaknade imorse o va alldeles bakfull o det hör ju inte till vanligheten....puuuh jaja det är tur det inte händer allt för ofta...
Så idag ska jag inte göra nånting....ska laga lite mat nu....Kram..

2 kommentarer:

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Låter som en helrolig helg!!!
Kram Pernilla

MiaMaria sa...

Här har det varit roligt.....

Ha´det så gott!
Miamaria