tisdag 8 januari 2008

Hej..nu va det några dagar sen jag skrev...I söndags va jag till Elin hon hade bjudit över oss tjejer för att kolla på förlossningsfilmen...så det gjorde vi o det va spännande....känns som det är en evighet sen man födde barn...fast det bara är 4år sen....På måndagen va det dags att jobba igen...segt o jättelite att göra folk har nog handlat mycket i mellandagarna så dom flesta har nog inte mycket pengar över...dagen gick iallafall på nåt sätt o Malin kom så vi fick äta lite mc....blää...Idag har jag varit ledig men har varit o handlat lite grejer till jobbet så jag vart kvar ett tag o pratade lite med Agneta...Nu börjar jag bli danssugen också känns som det är evigheter sen sist...Men på söndag kanske jag följer med Bäcklin till Ljungsbro på Whalströms....inte direkt mina favoriter...men det kan ju bli man behöver lite omväxling har vi kommit fram till....nej nu ska jag göra lite nytta orkar jag så kanske det blir ett litet inlägg ikväll.....Kram så länge....

Inga kommentarer: