lördag 19 januari 2008

Hej..lördag förmiddag o dags att börja städa...i torsdags åkte jag o Bäcklin o dansa i skövde o det va kul ingen av oss hade varit där förut men det va ett jätte fint ställe...jag va hemma vid ett tiden o dagen efter skulle jag upp 7 och åka till stockholm på mässan...lite trött va man ju men det är det som vanligt värt...va i stockholm hela dan o det fanns så mycket kul att handla man vill ha nästan allt...hittade jättemysiga kuddfodral i linne med broderad text så det vart det ganska många olika...hittade också 2 nya leverantörer som jag inte har handlat av förut så det blir lite kul o mycket fint hade dom också...segt att åka hem sen jag va väl hemma vid 9 tiden...bums i säng...
Nu i förmiddags kom Elin o tog med barna till mc dom skulle äta lunch där så då passar jag på o får lite städat...
På eftermiddan kommer Jonna o Mickis så då blir det full rulle här hemma har lovat att vi ska åka ner så dom får hyra nån film o köpa lite gott till kvällen..nej nu är det bäst jag sätter fart...Kram..

Inga kommentarer: