onsdag 16 januari 2008

Hej...oj nu känns det som att det va väldigt längesen man skrev nåt...
I helgen har det inte hänt så mycket..har mest jobbat...
I tisdags började barngymnastiken igen o det va kul....nu har vi 29 barn i gruppen så vi har att göra...Fick nåt erbjudande om att åka på nån kurs så det ska jag försöka komma iväg på...Idag har jag jobbat halva dagen o sen va jag förbi Simone o fick mej en ansiktsbehandling...skönt..
I morgon är det dags för klippning känns som man inte har klippt sej på evigheter....
På fredag är det dags att åka till stockholm på mässa o det ska ju bli jättekul....alltid kul o se vad dom har för nya vår nyheter...men man blir ju så sjuuk o vill ha allt brukar alltid handla något kul till mej själv som jag egentligen inte behöver men bara inte kan motstå...
På lördag kommer Jonna o Mikaela hit o ska sova här o barna längtar som bara den...Robby o Anna skulle gå på 40 års fest.
Känner mej faktiskt också lite sugen på att festa till lite...men nästa helg får man väl ta sej ett glas eller två då har dom ordnat med lite bowling o grejer här så vi vart väl en 40 st som ska bowla o ha trevligt så det blir nog skoj...
Nej nu tror jag det är dags för sängen känner mej väldigt trött som vanligt....
Kram o godnatt...

1 kommentar:

MiaMaria sa...

Hejsan!
Hoppas allt är bra!
Skulle också behöva gå till frisören....och en ansiktsbehandling skulle inte vara så dumt.
Kul att få åka på mässa och köpa in en massa härligheter.

Ha´det så himla bra!
Miamaria