onsdag 21 maj 2008


Onsdagkväll....har ju jobbat hela helgen så igår va jag ledig va hemma o städa på dan o sen va det gympa o föräldrarmöte..På kvällen åkte jag Sandra o Mia in till parken o dansa till Blender....Det va premiär för Mia o jag tror hon tyckte det va helt okej...skratta lite åt henne när hon sa att det kändes som hon va på cirkus...Men hon stuffa på värre där på dansgolvet o det såg ut att gå jättebra..

Har bara varit på Blender ett par gånger förut men tyckte dom va jättebra....

Träffade många man känner o det är ju alltid kul..

Jobbade halvdag idag o fick för mej när jag kom hem att jag skulle börja måla så det fick bli en tur till färgaffärn o köpa lite färg....Det va ett litet pottskåp jag skulle måla om o det va tur det va litet för jag har ju en förmåga o tröttna fort när jag målar...

Tror det blir bra när jag är färdig o orkar jag ska jag gå lös på spegeln sen...

Pratade nyss med Simone o hon stod o baka pariservåfflor så imorgon ska jag nog ta en tur till Kumla så man får sej ett smakprov..

Nej nu är det dags för sängen...Kram o godnatt...

Inga kommentarer: