tisdag 27 maj 2008




Tisdagkväll...igår jobbade jag hela dagen o på kvällen va jag o fixade naglarna...
När man väl har börjat med naglar är det svårt att sluta det känns väldigt konstigt utan dom...Idag har jag varit ledig o hållit på o grejat hemma hela dan...städade altan o fixa lite i blomlådorna va till farmor o hämta ett skåp som vi har haft stått där..kom på att det skulle nog va fint i matrummet så där har jag fixat o hållit på nu ikväll...
Idag hade vi lite avslutning på gympan också vi va ute o lekte o grilla korv...jättemysigt va det o barna fick diplom o varsin liten älg...Jag o Pernilla fick varsin jättefin blomma av alla barn det va ju gulligt...Så nu kör vi igång i höst igen o innan dess har jag lovat mej själv att jag ska hinna gå en 3 dagars utbildning inom gympan också....det va ju bara det att hinna göra det också...
Imorgon ska man jobba igen o försöka förbereda för shoppingkvällen på torsdag när vi ska ha kvällsöppet mellan 20-22 med en massa bra erbjudanden..ska bli skoj o hoppas att det blir mycket folk..nej nu ska jag dra en repa med vattenkannan o se till så det nyplanterade får en skvätt på sej...Kram o godnatt...


Inga kommentarer: